Europa
|
Espainia
|
Euskal Autonomia Erkidegoa (EAE)
|
(1994) Bangeman Informea: Industrializazio
gizartetik, informazioaren gizartera.
|
(2000)Info XXI: Espainian internetaren atzerapena
bultzatzeko.
|
(1999) Iniciativa 2000tres: Europako eredua
jarraituz, azpiegiturak eta errekurtso teknologikoak eskola eremura
zabaltzea.
|
(1996) La Vanguaria de la comunicación:
Hezkuntzaren aldaketaren beharra.
|
(2003) Comisión Soto: Adituen talde batek,
informatika geletara eramatea proposatzen du.
|
(2000) Plan premia 1:Azpiegiturak, baliabideak
eta errekurtsoak ematea eskolei.
Plan premia 2: Plan premia bateko azpiegiturak
eta baliabideak hobetzea. Ikastaroak.
|
(1999) Estrategia de Lisboa: Europari begira.
|
(2004) Educación.es: Internet eskolan.
|
(2002) PESI: Azpiegiturak eta errekurtsoa ematea
ikastetxeei eta irakaslea prestatzea (formakuntza)
|
(2000) eEurope
: Garai digitala eta komunikazio digitala (interneterako sarbidea)
sustatu.
|
(2005)Avanz@: Etxeetan ordenagailuak jartzera
behartzea.
|
(2007) Dekretua 175/2007: Konpetentzia
digitalaren eta LOE-ren eraldaketa EAE-n.
|
(2000) Elearning e Contenidos: Interneten
erabilera sustatu hezkuntzan
(ikastaroak egitea on-line) eta edukiak konkretatzea.
|
(2006) LOE: Konpetentzia digitala, baliabideak
eta formakuntza.
|
(2010) PESI 2: Ordenagailuei etekinak ateratzea.
|
(2005) Iniciativa 2010:Aurreko Iniziatibaren
antzekoa, baina, formakuntza teknologiakoa IKT-en inguruan.
|
(2009) Avanz@ 2: Diru gutxiago zegoen, bera. Buruarekin
pentsatu behar zuten, Agrega proiektua.
|
(2010) Modelo de Madurez tecnológica del centro
educativo: Ikastetxeei ordenagailuak
edukitzeagatik eta erabiltzeagatik dirua emango zaie.
|
(2010) Escuela 2.0: Ikasle bakoitzak ordenagailu
bat.
|
(2009) Premia 3: Beharraren arabera emango dira
baliabideak.
|
|
(2010)Garatu plana: Formakuntza plan bat da,
IKT-ei zuzendua.
|
||
(2010) Eskola 2.0: Ikasle bakoitzak ordenagailu
bat.
|
2011/09/27
"Marco estratégico de Euskadi ante la Sociedad de la información en la Escuela" Testuaren laburpena
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario